T O R S D A G

Heeeej kompisar! Idag har vi haft, eller har, kanske man ska sÀga, en sÄ himla mysig dag! Vi for hemifrÄn strax efter elva imorse och tog oss in till ett soligt Lund för att promenixa nÄgra timmar pÄ Kulturen i Lund! Det var nÄgra Är sedan jag var dÀr sist och nu har de en tillfÀllig utstÀllning som jag ville se. Mr Handsome hade aldrig varit dÀr.

Är eventuellt liiite besviken pĂ„ utstĂ€llningen som jag ville se och som handlade om kvinnligt mode frĂ„n 1700-tal till 2000-tal. Det rörde sig om kanske tjugo olika plagg, jag hade förvĂ€ntat mig lite mer, och lite mer djupgĂ„ende utstĂ€llning om hur, var och varför och vad som pĂ„verkat just det kvinnliga modet! Men i övrigt var det sĂ„klart superfint, liksom Kulutren Ă€r. Jag ska se om jag kan dela med mig av lite bilder sedan! ❀
#1 - - Annaaaanas:

Finis đŸ–€

#2 - - Annaaaanas:

Finis đŸ–€

#3 - - Annaaaanas:

Finis đŸ–€

#4 - - Annaaaanas:

Finis đŸ–€