S Ö N D A G

SÄ idag vaknade jag klockan sju och kÀnde tjoohooooo! Jag ska kickstarta dagen pÄ gymmet och sedan jag laga pannkakor till frukost och sÄ ska jag superstÀda hela lÀgenheten och sÄ ska jag spela in en video! Och sedan vÀnde jag pÄ mig i sÀngen och upptÀckte att jag hade sÄn sjuk mensvÀrk och bara HELL NO, och somnade om i tre timmar till. 
 
DÀrefter tog det oss tvÄ och en halv timme att stÀda, att gÄ till gymmet var ju bara att glömma, det blev absolut inga pannkakor till varken frukost eller lunch och inte heller nÄgon video pÄ grund av att det Àr sÄ mörkt ute hela tiden (!?). SÄ att eh. Skönt att man har semester och bara kan skjuta saker framför sig om det skulle behövas! ^^
 

Jag fÄr spela in min video imorgon helt enkelt! Det ska bli en ny sommar-haul. Fast det för tillfÀllet inte ens Àr nÄgon sommar. Och sÄ blir det kanske pannkakor till frukost dÄ istÀllet? Det blir i alla fall fika-date med lilla Anna! Har man semester sÄ har man! 

Nu ska jag fortsĂ€tta denna dagen med att laga en massa mat, jag tĂ€nker nĂ„gonting som man kan ha soltorkad tomatsĂ„s till! Yummy!Â