O N S D A G

Idag hade vi Àntligen planer pÄ att ta oss ut ur lÀgenheten, men det har inte gÄtt sÄ himla bra mÄste jag sÀga. Vi Àr nÀmligen inlÄsta i lÀgenheten. IgÄr dÄ jag kom frÄn trÀningen kunde jag inte lÄsa upp dörren utifrÄn! 
 
SÄ hela förmiddagen har vi vÀntat pÄ lÄssmed, som tyvÀrr inte kunde hjÀlpa oss idag, utan blev tvungen att Äterkomma imorgon. SÄ gÄr det dÄ man bor i en gammal lÀgenhet... 
 
 
Vi skulle till Ikea, yaaay haha, men det fĂ„r bli en annan dag. Rastlös som jag Ă€r ville jag dock inte missa dagen dĂ„ sommaren Ă„ter kom till Malmö, sĂ„ just nu sitter jag faktiskt pĂ„ bussen in till stan för lite Ă€renden! Mr Handsome Ă€r förhoppningsvis hemma och kan slĂ€ppa in mig sen 😂 Har man semester sĂ„ har man, försöker slĂ€ppa planer och bara ta dagen som den kommer. Det Ă€r faktiskt sjukt svĂ„rt att leva utan sin kalender o h sina strukturer! 
 
Â