L Ö R D A G

Heeej och godmorgonm tÀnkte jag skriva men jösses klockan Àr ju redan tio över tvÄ! Var har dagen tagit vÀgen? Jag promenixade till gymmet halv tio, och var vÀl visserligen dÀr lite lÀngre Àn jag brukar... jag har beslutat att lÀgga in liite konditionstrÀning pÄ mina överkropps-pass! Bleeeh. Jag mÄste verkligen bÀttra pÄ konditionen!

DÀrefter har vi i och för sig stÀdat ganska mycket hÀr hemma.. det var vÀl dÀr hela förmiddagen försvann antar jag haha! Kaninerna har fÄtt rent och fint, mina klÀder har fÄtt rent och fint och vi har dammsugat och vÄttorkat golven. Sista rycket nu innan vi kommer vara helt off med jobb och grejer igen! 



Jag bjuder pÄ ytterligare en knasig vlogg idag! Den hÀr Àr i frÄn förra fredagen dÄ vi Àntligen kunde lÀmna lÀgenheten tillsammans! Det blev Ikea, lunchdate och sÄ pysslar jag med tavlor hÀr hemma. Samt sjunger och dansar. Och sÄ Àr det förstÄs kaniner med i videon om ni bara vill se dem, haha! 

Nu ska jag fĂ„ i mig lite lunch och fundera pĂ„ vad jag ska ta mig till resten av dagen? Det Ă€r SÅ fint hĂ€r i Malmö idag, jag skulle fĂ„ sĂ„n Ă„ngest om jag missade den hĂ€r soliga dagen. Funderar pĂ„ att laga nĂ„got supergott och supersmart till middag, packa ner det och gĂ„ ut pĂ„ picknick? Hm.... Åh vill inte att sommarlovet ska ta slut! 
#1 - - Mirano:

Den dÀr blusen var verkligen sÄÄÄ himla snygg! Vart hittade du den?

Svar: Oooooh boohoo kanske?
Bunny

#2 - - Denise:

Alltid mysigt med picknick! :)

Svar: Jaa, fast det blev tyvÀrr ingen just igÄr, vi hann inte med :(
Bunny

#3 - - Clara:

Att stÀda Àr nog sÄ jobbigt sÄ jag tycker du kan rÀkna in det som konditionstrÀning ;)

Svar: Haha! Det kÀnns fasen sÄ!
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

Älskar blusen!
Åh San Pellegrino 😍

Svar: Älskar deras drickor, lyxar alltid till det med en sĂ„dan dĂ„ jag Ă€r pĂ„ Vapiano! ^^
Bunny

#5 - - Annaaaanas:

Älskar blusen!
Åh San Pellegrino 😍