I SCREAM FOR ICECREAM

AlltsĂ„ HALLÅ! Jag brukar kanske inte direkt blogga om sĂ„nt hĂ€r men det hĂ€r Ă€r nĂ„got som kommer förĂ€ndra livet för ungefĂ€r alla mĂ€nniskor pĂ„ jorden! Ben & Jerry glass finns nu i tre olika veganska smaker, i SVERIGE! Hör jag ett halleluja?!

 
Vilken ska man vÀlja först? Kan man Àta alla tre pÄ en gÄng? Chunkey Monkey, Peanut Butter Cookies eller Fudge Brownie? Man behöver ju aldrig Àta nÄgot annat igen, nÄgonsin? Glassarna kommer finnas att köpa pÄ 7-eleven och PressbyrÄn from now on, förhoppningsvis pÄ fler stÀllen snart! Iiiih!

Och ja, jag menade sÄklart allvar med att dessa kommer förÀndra livet för alla mÀnniskor pÄ jorden, faktum Àr att all vÀxtbaserad kost skulle förÀndra hela tillstÄndet pÄ jorden, inte bara mÀnniskornas! VÀxtbaserad kost och fÀrre barn. Inte mig emot, mer glass till mig! 

MVH
/Super hypead och över-trött Bunny
#1 - - Caroline:

Alla glassar lÄter jÀttegoda, mÄste testas. :)

Svar: Jaa, hoppas att hitta de sÄ fort som möjligt! ^^
Bunny