HAPPEE BIRTHDAE HARRY

Idag är ingen vanlig dag, idag är Harrys födelsedag! Pausar i tio minuter med en tidning, denna helt sjukt insane och jävligt galna arbetsdag. Alltså jag skojar inte, det här är så sjukt, det tar aldrig slut här! Klockan är fem över halv fyra, och om tjugofem minuter skulle jag ha kunnat jobbat mina åtta timmar och gå hem, men nä, klockan halv fyra har jag min rast och det känns som jag har minst lika mycket arbete kvar här idag. 

Hur som helst! Jag fick en superfin special edition av TIME frÃ¥n en kollega som spenderat en del av sin semester i USA! Hon tänkte pÃ¥ mig dÃ¥ hon sÃ¥g tidningen, sÃ¥ efter att hon och hennes dotter läst den fick jag den. SÃ¥ himla mysigt att bläddra i den pÃ¥ rasterna när man har tid med sÃ¥dant och inte mÃ¥ste läsa mail eller öppna dörren pÃ¥ rasten, haha!Â