FLOOFY BUTTS

Mina finaste finaste fluffrumpor ❀

Gomorron! Jag Àr uppe tidigt denna fredag vilket mest kÀnns sjukt jobbigt haha, men ocksÄ bra! Jag har vÀnt pÄ min dygnsrytm nu under sommaren och har lagt mig vid ett istÀllet för elva.... kommer krÀvas en hel del för att fÄ mig bÄde i sÀngen söndagkvÀll samt upp klockan fem pÄ mÄndag morgon. Snart slut pÄ semestern!

Den hÀr dagen börjar vi hos veterinÀren med lillan, hon ska vÀgas och mÀtas och vaccineras lite, tjoho! Inget ont anande skuttar hon glatt runt i transportburen just nu haha! 
#1 - - Clara:

Vilka gosingar <3

Svar: 💕
Bunny

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

alltsÄ ÄÄÄh vad jag kÀnner igen mig, jag gÄt och lÀgger mig senare och senare och senare...

kaninerna Àr underbara <3

Svar: Inge bra för min del... pÄ mÄndag mÄste jag gÄ upp klockan fem, hur ska det ens gÄ?
Bunny

#3 - - Mirano:

SĂ„ mycket fluff <3 <3

Svar: 💕
Bunny

#4 - - Annaaaanas:

SĂ„ söta 😍😍