BITCH SIT DOWN

Jösses, tappade helt bort tiden nu ikvÀll! Fastnade i att redigera tvÄ roliga vloggar. Skrattade sÄ jag grÀt till den ena nÀr jag satt och klippte haha, can't wait för att lÀgga upp den! Har tvÄ vloggar i kö just nu. Plus tre andra videor. PUH!  

Jag trippade till dansen efter jobbet, trots att jag knappt ens kan ta ner ett glas ur köksskĂ„pet pga trĂ€ningsvĂ€rk. Streetdance stod pĂ„ schemat och det har jag inte dansat pĂ„ ett Ă„r nu. KĂ€nde mig som en flodhĂ€st dĂ€r pĂ„ dansgolvet, men kom in i det tillslut. ÖvervĂ€gde att gĂ„ faktisk haha, men sen körde hon igĂ„ng lĂ„ten vi skulle dansa till och eftersom det Ă€r en av vĂ€rldens bĂ€sta lĂ„tar fick jag snĂ€llt stanna kvar. Det blev asfett! KĂ€nslan i koreografin skulle vara kaxig men ocksĂ„ rĂ€tt sĂ„ ful, sĂ„ den klumpiga flodhĂ€sten passade perfect! 
#1 - - Annaaaanas:

Blev det nÄgot av det vi filmade i mÄndags som gÄr att anvÀnda? XD

Svar: Haha jag tror det! Har inte kollat sÄ noga pÄ de filmerna Àn hahah! Det var kaos!
Bunny