WHAT I EAT IN A DAY

HÀr kommer ett efterlÀngtat inlÀgg vet jag, what I eat in a day! En vanlig dag pÄ jobbet ser ut ungefÀr sÄ hÀr i matvÀg för mig! 

Jag börjar alltid dagen med varmt citronvatten. Vissa dagar gör det verkligen underverk för energin. Första mÄlet mat Àr en smoothie, just den hÀr Àr med banan, choklad och jordnötssmör! Ofast har jag dock en pÄ hallon, mango, banan och citron som hÄller sig under natten, dÄ jag oftast gör smoothien kvÀllen innan.

 09:00 Tar ett litet snackbreak om jag varit uppe och Àtit frukost vid fem/sex tiden, till exempel bovetekex och lite avokado:

11.00 / 12.00 Till lunch blir det rester frÄn gÄrdagens middag, kanske tillexempel stekta grönsaker med lite rostade kikÀrtor?

 15:00 Sen blir det ytterligare ett mellis, tillexempel en frukt och en proteinbar:

18:00 Och gÀrna lite middag direkt dÄ jag kommer hem, hÀr Àr en indisk gryta pÄ potatis och kikÀrtor:

22.00 Innan jag sover sÄ brukar jag vara hungrig igen, sÄ dÄ blir det gÀrna lite soyakvarg med Àpplebitar stekta i kokosolja och kanel:

 Och det var ungefÀr vad jag Àter pÄ en dag, en dag dÄ jag inte trÀnat framför allt. DÄ trycker jag in lite proteinshakear och sÄdant. Mitt mÄl Àr alltid att försöka Àta var tredje timme i alla fall, och aldrig Àta speciellt stora portioner. Jag Àter tills jag varken kÀnner mig hungrig lÀngre eller sjukt mÀtt. Lagom. Lagom Àr mitt bÀsta ord. 
#1 - - Silja:

LĂ„ter som en bra utgĂ„ngspunkt! Tror alla mĂ€nniskor skulle mĂ„ bra om vi alla Ă„t sĂ„, lagom var tredje timme ungefĂ€r :) HĂ€rligt med vegankost đŸ’ȘđŸœđŸ‘đŸœ

Svar: Tror ocksÄ det. Mat Àr dumt att överdriva, det gör sÀllan saker bÀttre.
Bunny

#2 - - sofi%E9%20leifsdotter:

haha jag hade tidsinstÀllt ett liknande inlÀgg men avpublicerade det. Nu mÄste kommer jag se vÀrsta hÀrmig ut ju haha

Svar: Äh, alla gör ju sĂ„na hĂ€r inlĂ€gg. Tycker det Ă€r kul! Jag vill gĂ€rna lĂ€sa! ^^
Bunny

#3 - - Abra:

TACK!