NEW INCOMING

SÄ pÄ grund av att jag ska opereras igen behöver jag en lite annorlundare "vÄr-garderob". Det vill sÀga bekvÀma och bra plagg att arbeta i i Barcelona om en mÄnad dit jag Äker efter operationen. Jag var sÄ sjukt tacksam för alla vida oversize klÀnningarna samt alla skaterskirt klÀnningarna i vintras sÄ kommer köra samma grej efter denna operationen! 


Klickade hem lite olika saker frĂ„n Nellys och H&Ms rea. Även lite frĂ„n Asos (min bĂ€sta butik). Hoppas att nĂ„got av detta kommer kĂ€nnas bra med ballongmagen! TĂ€nker tights eller leggings med mjuk midja till de stora skjortorna. Och fina ballerinas och lilla skinnjackan. Och bomberjackorna till oversize klĂ€nningarna. Och sĂ„ tar jag nog den hĂ€r med mig till PA (första mĂ€ssdagen) liksom pĂ„ IFA i somras! 

Det blir nog bra hoppas jag! Hoppas alla klÀderna Àr fina. FÄr dock tÀnka pÄ att inte packa med mig fullt sÄ mycket jag brukar göra, för risk finns att jag inte kommer orka dra med mig resvÀskan haha! 
Â