INSPIRATION SUNDAY

 ÄÀh helt Ă€rligt alltsĂ„ sĂ„ har detta varit den trĂ„kigaste helgen pĂ„ lĂ€nge. Det har verkligen inte hĂ€nt nĂ„got spĂ€nnande alls vĂ€rt att blogga om. Skulle Ă€ta sushi-lunch med min lillasyster idag men inte ens det lyckades vi med. Inte heller lyckades jag göra nĂ„gra piroger haha. FörstĂ„r inte, jag kunde verkligen inte fĂ„ till degen? Försökte bĂ„de igĂ„r och idag? Hur som helst sĂ„ blev det jĂ€ttegoda smĂ„ kikĂ€rtsbiffar med soltorkade tomater till middag och lunchlĂ„dor i alla fall! 

Nu ska jag fortsĂ€tta min kvĂ€ll framför tvn. Tror jag ska streama lite Du Är Vad Du Äter (Ă€lskar sĂ„na program!) och fönstershoppa lite! Har shopping stop just nu bara för att jag har en massa resor framför mig att lĂ€gga pengarna pĂ„. Drömma kan man ju alltid! SĂ„ hĂ€r som ovan önskar jag att min vĂ„rgarderob sĂ„g ut (om jag kommer i form igen efter operationen haha, puh, man vill ju inte ha crop tops till tejpad och omplĂ„strad mage kanske) TĂ€nk snart Ă€r det Februari <3 Tjingeling hörs imorgon.Â