HJÄLP BJÖRNARNA

Åh det har varit så himla bra är hemma idag. Vet inte varför men det är alltid så mycket mer avslappnande att vila från jobbet en vardag jämfört med en helgdag? Har slökollat på Netflix hela dagen, men hann även med en tur på Ikea med min fina underbara sambo. Vi har köpt nya köksstolar, tjoho! Tänker bygga ihop de till helgen! Köket kommer att bli så mycket större och luftigare med dessa stolarna. 

Nu tänker jag dock gå och lägga mig. Planen är att komam tidigt till jobbet imorgon eftersom hela denna veckan har varit helt upp och ner och jag har knappt fått något jobb gjort. Jag och min lilla nallebjörn här önskar er godnatt, samt att ni skriver under här för att stoppa det här (Läs gärna artiklen, men jag rekommenderar inte känsliga att se videon. Jag går sönder). Världen är helt sjuk, vi måste bota den! 
 
#1 - - Mirano:

Är inget fan av att jag var tvungen att skriva ned min hemadress, men det är påskrivet nu alla fall. Stackars björnar! :(

Svar: Hm, det tänkte jag nog inte ens på att man behövde göra :/
Bunny