SOME SMOOTHIES

SÄ igÄr nÀr jag gick till supermarket för att hitta nÄgot att Àta sÄ hÀngde jag dÀr ganska lÀnge. Jag tycker det Àr sÄ spÀnnande att kika i utlÀndska mataffÀrer! Samt över lag vÀldigt avslappnande att titta pÄ mat, haha! Jag tror jag var dÀr i nÀstan en timme. Utöver maten jag vÀl valde till kvÀllsmat fick jag med mig en massa smoothies som jag tÀnkte ha som energi boost under de kommande dagarna! 


FÀrskpressad kokossmoothie (?) en röd smoothie pÄ bland annat rödbetor, granatÀpple, ingefÀr och Àpple, en juice pÄ annanas och lime, en grön juice pÄ spenat, selleri och Àpple, och en smoothie pÄ jordgubb och banan. 
 
Jag Àr mest nyfiken pÄ den som Àr enbart kokos! Den Àr sÄ himla vit, sÄ spÀnnande! 
#1 - - Mirano:

Ă…Ă„h, hur smakade den? :O

Svar: Om du tĂ€nker pĂ„ den med kokos sĂ„ var den SÅ god. Köpte en ny varje dag sen haha!
Bunny