MWC OUTFITS: OPENING DAYS

HÀr kan ni se mina outfits jag planerar att bÀra dÄ mÀsshallen Àr en byggarbetsplats och vi bygger upp vÄr show. NÀr vi sedan öppnar Àr det andra bullar som gÀller, och om du inte Àr en promoter ute pÄ golvet i speciell Sony tisha sÄ ska du helst vara sÄ finklÀdd du kan för att göra ett bra intryck pÄ alla kunder och press du möter. Speciellt om du hÀnger backstage som jag gör! 


PÄ mÀssans första dag, Àven kallat Public Announcement dÄ vi visar vÄra nya produkter tÀnkte jag ha en svart liten spetsklÀnning i babydoll format, eller skaterskirt, vad man nu vill kalla det! Till det blir det ballerina skor!


Dagen efter Àr jag lite osÀker pÄ, vad tycker ni? Ovan modell med all ruffles i kjolen, eller nedan rosa klÀnning som jag Àven hade pÄ IFA? BÄda ska matchas med ballerina och den svarta lilla kavajen i alla fall!


Hm...


NÀst sista dagen har trycket frÄn press minskat lite och man behöver inte vara uppklÀdd till tÀnderna. Ska ha en sjukt bekvÀm skuba dress och svarta Converse till det tror jag! Kommer bli skönt och ledigt igen!


Sista mÀssdagen tÀnkte jag ha en fin spetsblus och mina kostymbrallor och ballerinas. NÀr vi stÀnger byter jag till Converse igen. DÄ har vi bara nÄgra fÄ timmar pÄ oss att packa ner alla vÄra produkter igen! 

Sedan Àr det avslutningsmiddag och lite fest, dÄ hoppar jag i den hÀr sjuuukt bekvÀma klÀnningen och Nike sneakers! Aw yiss! Skinnjackan Àr förstÄs med varje dag!