MWC OUTFITS: BUILD UP DAYS

Ibland tycker jag nĂ€stan planeringen inför nĂ„got Ă€r roligare Ă€n sjĂ€lva upplevelsen. Är det nĂ„gon som förstĂ„r hur jag menar? Bygga ihop outfits, Ă€r en sĂ„n sak tillexempel. Som jag skrev igĂ„r sĂ„ har jag redan planerat vad bĂ„de jag och Mr Handsome ska ha pĂ„ oss pĂ„ vĂ„r Harry Potter resa. SĂ„klart har jag gjort det inför MWC ocksĂ„. Dels för att det Ă€r sĂ„ himla kul, men ocksĂ„ praktiskt denna resan. Jag vill resa sĂ„ lĂ€tt som möjligt! Jag kommer inte orka slĂ€pa runt pĂ„ en hur tung vĂ€ska som helst, som det har blivit de andra tvĂ„ resorna... Om jag bara packar ner exakt antal outfits sĂ„ har jag inget annat val Ă€n att bĂ€ra dem! 

HÀr tÀnkte jag dela med mig av mina outfits för vÄra build up days, alltsÄ innan mÀssan öppnar och vi Àr live sÄ att sÀga! Det blir mycket sneakers, lediga oversize (och just nu skrynkliga, det dÀr löser jag pÄ hotellet!) klÀnningar och mina bomberjackor för att hÄlla vÀrmen! Smidigt, snabbt och bekvÀmt, exakt vad som behövs dÄ vi bygger upp vÄr show och springer omkring och grejar 14 timmar om dagen. Och alla outfits kommer att matacha superbra till gul reflexvÀst och hard-hat sÄklart haha!

Rosa bomber och adidas tank-klÀnning! Kommer matchas med svarta lÄga Converse!

En grÄ/rosa tieknot klÀnning i Tshirt modell, med svart bomberjacka. Kommer matachas med svarta och grÄ Nike sneakers. 

Hotlinebling hoodie because of reasons, och leggings. Val av leggings kan eventuellt Àndras haha, just nu funderar jag pÄ ett par med tvÄ vita stripes istÀllet. De Àr lite mjukare i midjan! Svarta Converse till detta! 

Det blir en hel del rosa hÀr men det Àr sÄ fiiint! SÄ en rosa klÀnning med cut out detaljer pÄ axlarna Äker pÄ sista build up dagen. Ett litet halsband och jag tror ett par ballerinas till detta. Sista build up dagen har fler kollegor anlÀnt, samt Sony Mobile CEO, sÄ dÄ vill man kanske inte springa runt i hoodie och sneakers lÀngre ;) 

Det kommer ett inlÀgg med outfits för vÄra opening days lite senare! 
#1 - - Angelica:

Alla var ju to die for, men verkligen Àlskar hotlinebling-outiften!

Svar: Den har en speciell plats i mitt hjÀrta hahah!
Bunny

#2 - - MILINA:

Rosa bomberjackan med adidas klÀnningen var sÄÄÄÄ snyggt!!

Svar: En av mina favoriter! :D
Bunny