HARRY POTTER PAGE TO SCREEN

Är inne i en Harry Potter period nu! Inte sĂ„ konstigt kanske eftersom vi snart snart snart snart Ă„ker till London! Syftet med Londonresan Ă€r helt och hĂ„llet Harry Potter faktiskt! Vi ska bĂ„de ha en heldag pĂ„ studio tour, samt se The Cursed Child teatern! Jag har redan köpt och planerat vĂ„ra outfits hahaha! Jag Ă€r störd ok jag vet! 

Nu nÀr jag mest Àr sÀngliggande och uttrÄkad hÀr hemma sÄ blÀddrar jag i min tygnsta och största bok jag Àger. Harry Potter page to screen! I love it! Jag lÀngtar sÄ oerhört efter att Äka till studion igen och kliva in i den hÀr vÀrlden, igen! Den bÀsta av alla vÀrldar. 

Det har hÀnt en hel del grejer sedan jag var dÀr dÄ de öppnade för fem Är sedan, och det kommer att hinna hÀnda mer. NÄgra dagar innan vi besöker studion sÄ öppnar de upp ytterligare en ny expansion som de kallar det, nÀmligen The Forbidden Forest! Hur coolt? Jag hoppas sjukt coolt! 
#1 - - Mirano:

Waah, för jag följa meeeeed?

Svar: KOM :D
Bunny