CARREFOUR

Hello! Resan gick jÀttebra om Àn lÀskigt. Det var stormigt som tusan hemma vilket orsakade en helt galen take off! Men tillslut sÄ landade vi i alla fall hÀr i Barcelona, sÄ all good again! Ovan ser ni mitt hotell! Jag bor högst upp! Nu nÀr jag kommit fram och packat upp inser jag att jag har packat helt tokigt! Har glömt jÀttemycket saker. Sitter hÀr och fryser just nu, varför har jag inte med en lÄngÀrmad tröja? Varför har jag inga plÄster för skoskav med mig? Som tur Àr kom jag pÄ att jag glömt plattÄngen innan jag kom sÄ lÄngt sÄ hann springa in pÄ Trianglen dÀr hemma och köpa en ny, haha! 


Efter att jag packat upp promenixade jag ner till den stora stora mataffÀren och köpte lite goodies! Chips och vatten, juice och kakor, och framförallt jordgubbar! Vad mer behöver man? Jo hÄrpsray och rakhyvlar vilket jag ocksÄ glömde, haha!

Nu sitter jag hĂ€r som sagt och fryser och Ă€ter chips. Ska dra pĂ„ vĂ€rmen pĂ„ rummet lite och chilla lite till innan det Ă€r dags för tapas med gĂ€nget! Tjoho, vilka veckor vi har framför oss!Â