S-ELF-IE: MY EARINGS

Haha - alltsĂ„ Ă€r det hĂ€r bĂ€sta snapchatfiltret eller inte? Ok det ÄR det! HĂ€r kommer tusen selfies mest bara för ni mĂ„ste kolla lite nĂ€rmre pĂ„ mina fina örhĂ€ngen. Och pĂ„ mig. Fast mest mina örhĂ€ngen. Dessa köpte jag förra veckan och tröjan köpte jag igĂ„r, och de bara PAOW - supermatchade. DĂ„ blir man glad alltsĂ„. Ja ni ser ju hur glad jag Ă€r. Jag Ă€lskar verkligen jĂ€rnek, ett av mina favorit jul-prints. Förutom snöflingor. Snöflingor Ă€r finast.

Oh jösses, det Àr bara den första december. Hur ska vi överleva min crazy christmas obsession i trettio dagar till? Min kÀra sambo kanske har tips hur man överlever decemeber i min nÀrvaro? Skriv dina tips i kommentarerna, tack Àlskling!
#1 - - Anonym:

Den tröjan har jag oxĂ„ stĂ„tt och klĂ€mt pĂ„ och funderat pĂ„ att köpa😀

Ingen aning varför dom spelar BjĂ€lle-klang pĂ„ finska men det Ă€r kul att uppmĂ€rksamma kunderna med det😂😂😂

#2 - - Annaaaanas:

Fin Bunny! 😄 đŸ–€