L Ö R D A G

Jag fick för mig att det var smart att åka till Emporia idag och göra alls ärenden på samma ställe innan vi skulle handla mat! Det var det inte. Så här kände jag mig tidigare idag när vi får hemifrån, vid tolv:
 
Såhär känner jag nu, när jag sitter i bilen på parkeringen högst upp och ska ta oss hemåt I bilkön klockan tio i tre. Än är vi inte ens klara heller eftersom att affärerna har SÅ dåligt utbud! Så nu bär det av till nästa affär!
 
Så stressad. Inte för jag har mycket att göra utan för jag inter orkar med allt folk. Människor är ju dumma i huvudet? Helt ärligt. Åååh. Hela min lördag har gått till att trängas med folk. Det kommer ta en kvart att komma ut ur parkeringshuset. 
#1 - - Svatantrya:

hahaha åååh, lider med dig. Jag klarar knappt av Emporia UTAN folk.

Svar: Det var hemskt! Vi köade ut ur parkeringshuset i 27 minuter. CRAY CRAY
Bunny

#2 - - Annaaaanas:

Klarar inte heller av när det blir för mycket folk, får typ panik.

Svar: Uuh det här var helt galet. Ska aldrig göra om det haha!
Bunny