GLITTER AND CAMERAS

IkvÀll vid klockan tio sa jag att jag skulle försöka hÄlla mig vaken i alla fall en timme till. MÄste vÀnda lite pÄ dygnet ny inför nyÄr hoho, man vill ju inte vara en partypooper och somna i soffan innan klockan slagt tolv! 

Jag fastnade pÄ youtube framför videor om kameror och det gick sÄ lÄngt att jag precis köpte en ny. Hoho. Klockan Àr i alla fall kvart över ett sÄ mitt mission att hÄlla mig vaken lÀngre klarade jag av galant i alla fall! 

Jag har under kvÀllen Àven stÀdat pÄ balkongen och lackat klorna lite lÀtt glittriga. FÄr nog ösa pÄ lite mer glitter imorgon. DÄ ska Àven mer glitter inhandlas, nyÄr = glitter i min vÀrld! Men innan dess fÄr jag nog ta och sova lite nu i alla fall. Om jag inte missat sovtÄget, för just nu kÀnner jag mig inte alls trött? 

Är ni ocksĂ„ sĂ„, att ni borde lĂ€gga er sĂ„ fort ni hĂ„ller pĂ„ att somna i soffan, för att annars Ă€r det som att tĂ„get liksom gĂ„r och man missar att somna och blir vaken ytterligare timmar sedan? Jag Ă€r osĂ€ker pĂ„ om jag kommer kunna somna just nu... NĂ„vĂ€l, att stĂ€nga ner datorn Ă€r första steget. Hörs sen! 
#1 - - Svatantrya:

Haha, jag Ă€r precis sĂ„! Och tĂ„get gĂ„r alltid nĂ€r Ola Ă€r bortrest för man tar sig liksom inte för att gĂ„ och lĂ€gga sig nĂ€r man Ă€r sjĂ€lv hemma av nĂ„gon anledning. ÄndĂ„ Ă€r det jag som gĂ„r och lĂ€gger mig först annars. Fattar verkligen inte!?

Och ÄÄÄh, ny kamera! Vad blir det för nÄgon? :)

#2 - - Svatantrya:

Haha, jag Ă€r precis sĂ„! Och tĂ„get gĂ„r alltid nĂ€r Ola Ă€r bortrest för man tar sig liksom inte för att gĂ„ och lĂ€gga sig nĂ€r man Ă€r sjĂ€lv hemma av nĂ„gon anledning. ÄndĂ„ Ă€r det jag som gĂ„r och lĂ€gger mig först annars. Fattar verkligen inte!?

Och ÄÄÄh, ny kamera! Vad blir det för nÄgon? :)

Svar: Är exakt samma. JĂ€ttekonstigt! Kan inte sova om inte Erik ligger i sĂ€ngen, trots att jag alltid lĂ€gger mig innan honom!
Det blev en Sony a5000! Har inte provat Sony innan sÄ eftersom den inte kostar sÄ mycket nu sÄ blev det den!
Bunny

#3 - - Annaaaanas:

Tycker du gjorde ett finfint jobb med att vara vaken till efter tolvslaget XD

Svar: Hahah fy fasen vad jag kÀmpade XD
Bunny