WHAT A WEEKEND

Min helg började som tidigare nÀmnt med sushi och soffmys med Lillasyster! Vi tryckte i oss mÀngder med sushi till en dÄlig film, och tryckte sedan i oss guacamole och nachos till en Ànnu sÀmre film. Det var awesome! 


GÄrkvÀllen bjöd pÄ ett helt hysteriskt rolig maskeradfest! Jag har trÀningsvÀrk i magen pga av allt skratt och trÀningsvÀrk i rumpan efter all limbo. It was amazing!


Jag började min söndag med en enorm smoothiebowl gjord pÄ banan, mango, hallonyoghurt gjord pÄ Lupin, Àrtproteinpulver och hallon. Och en massa pumpakÀrnorn för det Àr mina favisar, havregryn och lite mer hallon! Jag var mÀtt frÄn klockan tio till klockan fem, haha!


Idag har jag hÀngt i soffan hela dagen som sig bör efter en crazy festnatt och sett bÄde bra och dÄliga filmer! Den bra filmen var The Shallows och jag ska berÀtta mer om den senare tÀnkte jag!


Nu sĂ„hĂ€r klockan nio Ă€r jag SÅÅ trött men fick i alla fall i mig lite middag, vilket kanske Ă€r det godaste jag Ă€tit idag? Quinoa kokt i grönsaksbuljong och som jag sedan blandat ihop med soltorkade tomater, röd paprika, lite rödlök och salladslök, oliver och tofu jag hackat i smĂ„ smĂ„ kuber. SĂ„ sjukt gott! Nu ska jag sova och lĂ„tsas att jag Ă€r redo för en ny arbetsvecka!

Â