W E D N E S D A Y

Det här var vad jag hann med att få i mig till frukost idag. En liten chiadryck. Rätt så god men jag är såå hungrig nu, trots att jag ätit lunch därefter dessutom! Ser fram emot att lämna jobbet i tid idag och trippa ut på stan med Annabanan i handen och kanske en maffig China Box i den andra? Jag är sååå trött i mitt huvud (så sorry i förväg Anna för jag är så speedad) mina tankar är verkligen på alla olika platser samtidigt, på jobbet i nutid, dåtid och framtid, i Berlin, i outfits att ta med till Berlin, min packning, mjukvara och telefoner som inte fungerar, vad jag ska äta till middag i helgen och vad ska jag ha på mig på festen på lördag, kommer jag att hitta de där leggingsen jag vill ha på stan i eftermiddag och orkar jag vara på jobbet klockan sju imorgon igen och det tar helt ärligt aldrig slut. Jag har tre olika anteckningsböcker just nu för mina tankar. Puh!