T O R S D A G

Åh sĂ„ himla skönt! Idag mĂ„r jag vĂ€ldigt mycket bĂ€ttre! Inget illamĂ„ende, ingen yrsel, och Ă„ngest pĂ„ sin vanliga nivĂ„ haha! PĂ„ grund av en seg start pĂ„ morgonen igĂ„r satt jag kvar nĂ„gra timmar pĂ„ eftermiddagen pĂ„ jobbet dĂ„ jag Ă€ntligen kom in i ett bra arbetsflow och gick sedan bara hem och parkerade min lilla rumpa i soffan och stannade dĂ€r till det var dags att lĂ€gga sig. Ibland behöver man verkligen göra ingenting för att kunna slappna av helt. Boka av mĂ„sten, boka av gymmet och inte ens öppna datorn. Det gjorde ju verkligen succĂ© hos mig i alla fall!

Idag blir det en vanlig arbetsdag och sen ska jag nog smita ivĂ€g och roa mig lite pĂ„ gymmet igen! Sen blir det kaningos för hela slanten! Det Ă€r sĂ„ underbart att se vĂ„ra vĂ€lmĂ„ende smĂ„ fluffrumpor, speciellt dĂ„ Wookie eftersom jag mĂ€rker sĂ„dan enorm skillnad pĂ„ honom efter att Tofu flyttade in. Han har ju varit snĂ€ll och gosiga förut ocksĂ„, men han verkar mycket mer avslappnad nu för tiden, bĂ€rjar mysa och knapra tĂ€nder sĂ„ fort man nuddar vid honom, gör smĂ„ binkys lite hĂ€r och dĂ€r. Det kĂ€nns sĂ„ bra ❀