STRETCH BUNNY BUDDY

IgÄr bestÀmde jag mig för att starta en ny rutin. I den mÄn det gÄr ska jag ta minst 30 minuter varje eftermiddag/kvÀll efter jobbet och stretcha min lilla kropp. Jag Àr vÀldigt dÄlig pÄ det i förhÄllande till hur mycket stress jag utstÀtter min kropp för, sÄ jag mÄste verkligen skÀrpa till mig.

Vi planerar Àven att börja pÄ yoga tillsammans i höst, jag och min sambo. Jag behöver verkligen lÀra mig det. NÀr jag gick till olika lÀkare för flera Är sedan pga av min Ängest sÄ rekommenderade de alla mig yoga, men jag har Ànnu inte tagit tag i det. Why? KÀnslan i kroppen efter att bara ha fÄtt stretcha ut den Àr amazing, hur kommer det dÄ inte kÀnnas efter yoga? Ser verkligen fram emot det!

SÄ lÀnge stretchar jag och lilla prinsesskaninen pÄ för full fart hÀr hemma pÄ den kaninmodifierade yoga mattan. LÀr köpa en ny om jag ska gÄ pÄ yogakurs sÄ smÄningom haha! 
#1 - - madabouttea.se:

Det borde jag nog med göra egentligen :3

Svar: Jag tÀnker att alla borde det, sÄ alla kan varva ner och slappna av lite, haha!
Bunny

#2 - - Saga:

Yoga Àr sjukt nice! Brukar köra lite hÀr hemma de dagar jag inte gymmar, om jag kÀnner för det :)

Svar: Ja det Àr ungefÀr sÄ jag tÀnker mig upplÀgget hÀr ocksÄ!
Bunny