S U N D A Y

Good morning Berlin! 

Jag fick för mig att jag skulle gÄ upp tidigt och trÀna imorse. Eller tidigt och tidigt, innan frukost och arbetsdagen helt enkelt. Hade ett nice litet booty pass igÄrkvÀll innan jag lade mig och tÀnkte morgonen skulle bli bra för lite armar. InsÄg dÄ jag hade petat i linser och krÀngt pÄ mig trÀningsklÀderna att jag var pÄ tok för trött och sju timmars sömn inte hade rÀckt.... men dÄ var det ju för sent. 
 
SĂ„ jag snubblade ivĂ€g till gymmet, fick inte till vĂ€rldens bĂ€sta pass (sĂ„klart) men det kĂ€nns i armarna Ă€ndĂ„. Vid kvart över sju lĂ€mnade jag och gjorde mig iordning för dagen. Återigen idag har jag ingen aning om vad som hĂ€nder. I will just go with the flow. Just nu sitter jag mest i vĂ„rt storage room och delar ut laddare, kablar, diverse telefoner för test och lösenord till vĂ„ra WI-FI haha. Snart sĂ€tter det lite fart Ă€ven för mig!Â