MORE F R I Y A Y

Äntligen hemma! Äntligen Ă€r arbestveckan slut! Jag försöker övertala mig sjĂ€lv att jag har full koll pĂ„ lĂ€get inför nĂ€sta vecka. Det har jag sĂ„klart inte, men strunt i det nu! HĂ€r kommer nĂ„gra fler bilder frĂ„n nĂ„gra ögonblick under dagen! 

Jag tog mig i kragen och knallade bort till gymmet. Direkt opepp, men det blev rÀtt bra dÄ jag kom dit till ett nÀstan helt tomt gym. Ingenting ger ju en bÀttre fokus Àn att slippa trÀngas med folk (som inte vet vad de ens gör pÄ gymmet, dessutom) Det blev armar och mage ikvÀll!

Tog en lĂ„ng dush och sedan inpackning i hĂ„ret och mudmask. Älskar verkligen den hĂ€r masken! Den kĂ€nns sĂ„ behaglig och ha pĂ„ sig och man blir sĂ„ len och fin och mjuk efterĂ„t. Jag upplever verkligen att den har gjort under för mitt ansikte! 

Sedan orkade jag inte nÄ mer. Mr Handsome fixade hem lite burgare till oss frÄn Tusen2 hÀr i Malmö. Det var supergott men jag fick sÄ himla ont i magen, sÄ nu ska jag bara ligga hÀr i sÀngen och se tvÄ minuter av VÀnner innan jag somnar! Helg in my heart!