MASKERAD

I helgen ska jag pÄ maskerad! Jag Àr en av de fÄ personer i hela vÀrlden som tycker maskerad och temafest Àr skojigt! Den hÀr festen har tema Disney och man mÄste klÀ ut sig till nÄgot som har med Disney att göra! Jag har valt en av mina lÀskigaste karaktÀrer dÄ jag var liten, en super-ovegansk-skurk; Cruella De Vil!

Jag har fÄtt tag pÄ en superful men dock amazing peruk, och sÄklart en cigaretthÄllare. Jag har lite svarta fusk pÀlsplagg hemma som jag tÀnkte vÀlja mellan för jag tror det blir för svÄrt att hitta en vit fuskpÀlskappa med sÄ hÀr kort varsel! Idag ska jag gÄ pÄ jakt pÄ de röda handskarna! Jag velade lite först men kÀnner nu att jag faktiskt vill ha sÄdana med mig. Hoho, det kommer bli sÄ kul! 
#1 - - Abra:

Waaa! Kul! Du mÄste visa hur du ser ut!! :)

Svar: Jaa! Jag tÀnkte nog vlogga den dagen ocksÄ ^_^
Bunny

#2 - - madabouttea.se:

AssĂ„ FY FAN SÅ ROLIGT! Jag vill ocksĂ„ pĂ„ maskerad :3

Svar: Det var verkligen SÅ kul!!
Bunny

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men ÄÄÄÄh sÄ himla roligt! Cruella Àr hemsk... men Ursula och Frollo var mina mest hatade karaktÀrer ;)

Svar: Urrrrh Ursula....
Bunny

#4 - - Miss%2525252520Naily:

Ni var sÄ jÀkla snygga pÄ fb! Hoppas det dyker upp mer bilder!!!! Synd att vi inte bor grannar för dÄ hade du kunnat vÀlja och vraka bland alla mina fuskpÀlsar. Har ju en snöleopard i fuskpÀls:)

Svar: AlltsÄ man vill ju vÀlja och vraka i din garderob jÀmt!
Bunny

#5 - - Miss%252525252520Naily:

Har en frÄga oxÄ. Du har ju en True Blood flaska, var har du hittat den?

Svar: Jag har köpt de frÄn Ebay faktiskt! Man fÄr söka lite sÄ dyker de upp dÄ och dÄ, jag har köpt mina i omgÄngar liksom ^^
Bunny