D I S N E Y L A N D

Moana, Yzma, Cruella och Kronk!

AlltsÄ sÄ roligt jag hade i lördagskvÀll! Folk var utklÀdda till Björnligan, Tingeling, Aristocats och karaktÀrer frÄn Oliver och GÀnget! Vi har ju alla vÄra favoritfilmer som vi förknippar mest med Disney! Det blev hysteriskt mycket skratt nÀr min kusin och min Lillasyster klev ut ur garderoben som Yzma och Kronk frÄn Kejsarens Nya Stil. Det bÀsta jag har sett, helt amazing! Jag kÀnner spontant att jag mÄste ordna Disneyfest igen sÄ jag fÄr se de klÀ ut sig sÄhÀr igen!
#1 - - Grodan:

Älskar fester med tema och nĂ€r folk klĂ€r ut sig. TrĂ„kigt Ă€r bara att jag Ă€r typ ensam om att tycka det :')

Svar: Ja, det Àr ju inte sÄ mÄnga som gör det utöver Halloween dÄ det Àr "socialt accepterat" haha!
Bunny

#2 - - Grodan:

Älskar fester med tema och nĂ€r folk klĂ€r ut sig. TrĂ„kigt Ă€r bara att jag Ă€r typ ensam om att tycka det :')

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Du var strÄlande, men alltsÄ YSMA!!! LOOOVE HER OUTFIT!!!

Svar: Ysma var on point hahahaha sÄ jÀvla bra!
Bunny