WELCOME TO THE DREAM MACHINE

 NÀr mitt Àlskade band Àntligen kommer tillbaka till Sverige efter sju lÄnga och ensamma Är sÄ gör de bara en liten spelning. En pytteliten, inte ens utsÄld, spelning i en gammal sunkig gymnastiksal, men oh sÄ mysig ÀndÄ! Det var sÄ nÀra och sÄ kul! Jag tyckte att scenen var lite för liten för dem, jag kÀnde inte riktigt att Bill hittade ro pÄ scenen. DÀremot sÄ hoppas jag verkligen att de kÀnde energin frÄn oss och hur mycket vi saknat dem!

Setlisten bjöd pĂ„ riktigt gamla lĂ„tar, favoriter pĂ„ tyska, musik frĂ„n det förra och det senaste albumet i en hĂ€rlig mix. Jag Ă€r sĂ„ himla nöjd! Jag Ă€lskar hela utveckligen frĂ„n Humanoid -> Kings of Suburbia --> Dream Machine, och tycker Dream Machine Ă€r deras bĂ€sta album. BĂ€st live var The Heart Get No Sleep, Durch Den Monsun och Stop, Babe! Killarna sjĂ€lva tycker bĂ€st om att spela Something New, As Young As We Are och Better live, och det vet jag för det fick jag chansen att frĂ„ga dem om pĂ„ vĂ„rt Meet & Great!Â