VLOGGA?

Ni som har följt mig ett tag vet att jag har delat med mig av lite videos förut. Jag tycker det Àr sÄ himla roligt att redigera och pyssla med videos och det Àr verkligen nÄgot jag skulle vilja göra mer! Jag gjorde alltid en massa videos av mig och lilla Anna under gymnasietiden, och gjorde en massa outfits och sko-videor förr. Jag har tvÄ stycken trÀningsvideos pÄ min kanal, och tvÄ jul-videos jag pysslade ihop i vintras. Den senaste veckan har jag pysslat med ett litet projekt som jag nu tÀnkte dela med mig av! 


Tycker ni det Àr roligt med videos? Om ni gillade den hÀr fÄr ni gÀrna ge den en like pÄ youtube om ni vill. Vad skulle ni vilja se för videos? Jag Àr lite begrÀnsad eftersom jag jobbar 40 timmar i veckan och inte kan filma pÄ jobbet, men det finns kanske andra roliga saker att dela med sig av? TrÀning? Kaninplutten? Helg-Àventyr? Poledance? Shopping-hauls? Vill ni se videos? ^^ 
#1 - - borntolose.blogg.se:

AlltsÄ, kaninen Àr ju sÄ jÀvla söt!

Svar: I know right! :D Kan inte hantera det haha!
Bunny

#2 - - Kitten:

AssÄ kanin naps Àr nÄgot jag saknar! Oliver slÀngde sig alltid i min famn och lÄg och snoozade i hÄret pÄ mig haha <3

Svar: Åh <3 SĂ„ lĂ„ngt har inte vĂ„r lilla kille kommit Ă€n, dĂ€remot sĂ„ floppar han framför oss nu, det kĂ€nns fint <3
Bunny

#3 - - Anonym:


Shopping-hauls Àr ju alltd kul :)

Svar: Ja det tycker jag med :D
Bunny

#4 - - Miss%20Naily:

Fan vad kul att du börjat med videos! Kul att höra hur du pratar:) Jag vill se helgÀventyr och poledance videos!

Svar: HAHA! Varför Àr det alltid sÄ att man Àr sÄ nyfiken pÄ att höra hur folk pratar? :D Jag ska göra mitt bÀsta!
Bunny

#5 - - Abra:

Vad kuuul! FortsĂ€tt med desssa ❀

Svar: Kul att du gillade videon :D
Bunny

#6 - - Annaaaanas:

Ja mer videos! :D <3

Svar: Vi tvÄ kanske borde göra en youtube come-back? :D
Bunny