VEGETARIAN IN LONDON WITH MY GIRLS

Efter en lÄng resa (pÄ egentligen ganska sÄ kort avstÄnd) var vi Àntligen framme i ett soligt London i söndags. Vi checkade in pÄ vÄrt gulliga lilla hotell sÄ fort vi kunde och tog dÀrefter en kvick powernap innan vi gav oss ner pÄ stan för att trÀffa tvÄ av min kollegor frÄn London kontoret! Man mÄste ju passa pÄ dÄ man Àr i samma stad liksom! HÀr kommer en liten bildbomb.

Ett grönt litet hörn bakom vÄrt hotell!
Vi hoppade glatt pĂ„ tunnelbanan. Önskar det fanns i Malmö med haha, sĂ„ mycket tid jag skulle spara!
Poff sÄ var vi pÄ Picadilly Circus och kunde krama om varandra och sedan gÄ lite vilse innan vi hittade en bra restaurang!
Vi gick tillslut till ett stÀlle som heter Tibits, som blev mitt absoluta favoritstÀlle. Vi Ät dÀr tre kvÀllar. Haha! Det var vegetarisk och lakto-ovo-vegetarisk buffé och det var sÄ gott! 
Mina favoriter blev helt klart morots och palsternacka-moset, och sojabönorna med soltorkade tomater. 
För att inte tala om efterrÀtterna, och tillexempel de vegetariska gelébjörnarna! 
Det blev en kort men mysig middag med tanke pÄ att det var söndag och tjejerna skulle ju jobba medans jag skulle ha semeter (ehehhe). SÄ himla glad för vi kunde ses en liten stund! 
Â