THIS WEEKEND iS FOR EATING

Den hÀr helgen alltsÄ! SÄ j*vla mysig! Hoppas ni ocksÄ haft det superbra! Jag har sovit mycket (fortfarande drömt en hel del men nu springer jag mest ifrÄn och gömmer mig frÄn Voldemort och Bellatrix(??) sÄ jag tror det gÄr Ät rÀtt hÄll...) och vi har spenderat sÄ mycket tid ihop med familjen! 

I fredags var vi ju som sagt hemma hos min goa lilla familj, och igÄrkvÀll mötte vi Mr Handsomes familj pÄ middag i stan dÄ de Àr hÀr pÄ besök över helgen. Mina förÀldrar följde ocksÄ med, det var sÄ himla mysigt! Och idag har vi haft besök hÀr hemma av Mr Handsomes familj. De har hjÀlpt oss tömma vÄrt kÀllarförrÄd och sÄ har vi klappat kanin.  
 
Idag bjöd jag familjen pĂ„ en stor laddning av min riswok och citroncheesecake! SĂ„ gott! Allt tog slut, vi bokstavlingen slickade tallrikarna (Ă„tminstonde en av oss, den allra yngsta pĂ„ bara 15 mĂ„nader, haha). IgĂ„r Ă„t vi galet goda hamburgare pĂ„ Tusen&2 hĂ€r i Malmö, tillexempel fick jag i mig en vegansk jĂ€ttegrej med guacamole! HEAVEN! I fredags bjöd mamsi pĂ„ liknande riswok som min och en supergod hallon och citron swirl-kaka med nĂ„n form av mandelmassabotten? AlltsĂ„ sockershocken var total men SÅ VÄRD. 

Nu fortsÀtter jag det hÀr kalaset med popcorn. Imorgon avslutar vi med tacos och lite mer cheesecake pÄ Mr Handsomes födelsedag! 
Â