STUDIO TOUR - OUTSIDE HOGWARTS

Jag lÀngtar tillbaka sÄ himla mycket! Trots att detta var mitt andra besök hÀr. SÄ fantastiskt det Àr att trippa runt inne i den stora studion och ta in alla detaljer och lÄta den hÀr magiska drömvÀrlden bli verklighet. Jag Àr sÄ nördig nÀr det kommer till Harry Potter, men det Àr min hela uppvÀxt. De tre Àr mina bÀsta vÀnner och livet jag drömde om sÄ himla lÀnge. Och fortfarande gör. En del av mig önskar sÄ vÀldigt hÄrt, Ànda ner frÄn tÄrna att det hÀr faktiskt Àr pÄ riktigt! 

I övrigt ett helt ok stĂ€lle att besöka som vegetarian! De erbjuder vegetariska alternativ till lunch och mellanmĂ„l bĂ„de i restaurangen som man kan Ă€ta pĂ„ innan eller efter sin tur, och pĂ„ det lilla kaffet inne pĂ„ turen. Åt en supergod sötpotatis wrap med ris, veggiesar och guacamole! 

Om man sjÀlv vill ta sig ivÀg och besöka inspelningplatsen och titta pÄ alla fina, fantastiska och magiska ting sÄ behöver man inte blÀddra lÀngre ner nu. Jag kommer lÀgga upp ett till inlÀgg sÄ smÄningom ocksÄ! HÀr kommer i alla fall en liten bildbomb! 

Den obligatoriska turen i Nattbussen!
Den obligatoriska turen i den Flygande Bilen!

Ett snabbt besök pÄ Privet Drive no. 4

Den hÀr gÄngen hade Àven Hogwarts Expressen flyttat in! Det hÀr loket Àr sÄ vackert. 

Bjuder pÄ tre bilder frÄn DiagongrÀnden för det Àr sÄ himla pretty!

Och sÄ fortsatte vi turen över Hogwartsbron....
#1 - - borntolose.blogg.se:

Vad hÀrligt! Du ser verkligen lycklig ut :)

Svar: Harry Potter gör mig lycklig! ^_^
Bunny

#2 - - Mirano:

ÅÄÄh, vill ocksÄ dit ju! :O

Svar: Åk! ^_^ Det Ă€r verkligen superenkelt att ta sig dit! :D
Bunny