NY VECKA, NYA MÖJLIGHETER...

Men helt Àrligt alltsÄ, hur lÀnge ska jag vara förkyld? Det blir inte direkt sÀmre men det blir inte heller ett dugg bÀttre. SÄ tröttsamt och irriterande. Det Àr nu mer Àn tvÄ veckor sedan jag senast trÀnade och rastlösheten verkligen kryper i kroppen pÄ mig. Jag Àr sÄ himla uttrÄkad! Jag har nog ett litet pms-monster i magen dessutom som inte direkt gör kÀnslan bÀttre. 

Idag kĂ€nns det som mĂ„ndag fast det Ă€r tisdag. Åter pĂ„ kontoret igen! Det första jag fick höra dĂ„ jag kom in imorse var av en kollega som drömt om att jag skĂ€llt ut henne för hennes köttbullar och prinskorvar pĂ„ pĂ„skbordet. Veggobudskapet sprider sig, haha! 

I övrigt Àr det sjukt kallt ute och jag antar att det Àr för att jag Àr sÄ kall hela tiden som jag inte blir frisk. Hur fett Àr det dÄ det gÄr frÄn en femton till tjugo grader till minust fem grader igen? SÄdÀr fett. KÀnner mig sÄ sjukt opepp fast solen lyser. Jag Àr dock galet nöjd med mina ögonbryn idag. Försöker att hitta nÄgot positivt i det lilla! 
Â