LIVET 💔

Oh my god. HallÄ. HÀr Àr jag. Jag vet inte ens hur jag ska börja det hÀr inlÀgget. Jag har varit pÄ semester utan tillgÄng till internet och tvingades dÀrför till en ofrivillig bloggpaus. Himla trist. 

Jag har varit med om sÄ sjukt mycket saker pÄ bara fem dagar. Det har varit stressigt och nervöst, det har varit lugnt och skönt och det har varit glÀdje och lycka, men det har ocksÄ varit panik och rÀdsla. Det Àr bara början pÄ april men det har redan hÀnt sÄ mycket för mig detta Äret. Tillexempel fick jag reda pÄ att jag hade cancer, och var tvungen att ganska sÄ akut behöva opereras igen. Jag har redan gjort tvÄ utlandsresor (jag som liksom aldrig ens reser!), varit pÄ tvÄ fantastiska spelningar, fÄtt chansen att trÀffa mina hjÀltar och suttit fast mitt i paniken under en "terrorattack" (lÀget Àr ju fortfarande oklart). 

I torsdags var jag lyckligast i vÀrlden. IgÄr var jag livrÀdd. I torsdags stod jag i famnen pÄ mitt favoritband. IgÄr sprang jag för mitt liv. Planen var att jag skulle sitta pÄ tÄget hem frÄn Stockholm klockan tjugo över tre och skriva ett blogginlÀgg till er. vÀl ombord pÄ tÄget. IstÀllet sprang jag hysteriskt för mitt liv i den kaotiska folkmassan pÄ centralstationen, utan att veta vad som pÄgick, utan att veta var eller vem jag skulle gömma mig för.
 
Jag har aldrig kÀnt sÄdan rÀdsla som jag kÀnde dÄ. Jag sprang och jag grÀt och jag skrek och jag lovar att mitt hjÀrta slutade slÄ, sÄ rÀdd jag var.  Stora folksamlingar Àr nÄgot jag redan tycker Àr extremt obehagligt och att befinna sig i en sÄdan nÀr alla plötsligt börjar skrika och springa Àr min största mardröm, som nu blev verklighet. 
 
Detta var ju sÄklart inte alls det jag ville skriva om dÄ jag vÀl dök upp hÀr igen. Jag ville berÀtta om min fantastiska semester i London och mitt underbara dygn i Stockholm. Det kommer jag förstÄs att göra, men jag Àr bara sÄ matt, sÄ ledsen och sÄ arg. Att det ens kan hÀnda. Var det Àn Àr i vÀrlden, det Àr sÄ sjukt. Fast det sker sÄ "ofta" nu för tiden sÄ kÀnns det sÄ himla overkligt fortfarande. 

Jag hoppas ni alla och era nÀra Àr okej, och att ni tar hand om varandra <3
#1 - - Abra:

❀

#2 - - Saga:

<3

#3 - - Maria :

❀❀❀

#4 - - Mirano:

❀❀❀

Svar: <3
Bunny