LET'S GO SHOPPING IN LONDON

VÄr resa till London var ganska mycket schemalagd för olika aktiviteter, men pÄ tisdagen hade vi en lugn och rolig shoppingdag! Vi började med att gÄ vilse dÄ vi skulle försöka ta reda pÄ vart vi skulle hÀmta ut biljetterna till Harry Potter teatern, men det visade sig att det kunde vi göra först samma dag som teatern Àgde rum, i ett box office som tillhörde teatern. Hur som helst hade det lett till att vi fick i oss god pizza till lunch och titta lite pÄ China Town! 

Vi passade pÄ att kika i butiker som vi inte har lÀttilgÀngliga hÀr hemma. Mr Handsome shoppade lite klÀder i en tuff butik som hette The Sting och provade sjukt snygga skor hos Dr Martens. Jag spenderade nog en timme pÄ Tophsop pÄ Oxford Street. Vi kikade sÄklart i leksaksbutiken Hamley's, och jag kunde inte hÄlla mig ifrÄn Adidasbutiken heller! Mr Handsome hittade en superfin "midsommarklÀnning" som jag köpte!

Vi promenerade sedan hem till hotellet igen eftersom vi hade slut pĂ„ pengar pĂ„ vĂ„ra Oystercard, och tog sedan tunnelbanan ner till Picadilly igen lite senare pĂ„ kvĂ€llen för att Ă€ta Ă€nnu en middag pĂ„ Tibits. Det kĂ€ndes bekvĂ€mast för mig, och lyxigt att kunna Ă€ta sĂ„ mycket god vegetarisk mat. Mycket av rĂ€tterna var detsamma men det fanns ocksĂ„ en hel del nytt, tillexempel spenatfalafel och nĂ„gon form av griljerad rotselleri som var delicious!Â