JUST DO IT

Guu' den hÀr dagen gick sÄ himla fort! Hade en tid att passa nu i eftermiddag som jag nÀstan missade och fick springa som en galning till bussen, dÀr jag sedan toksomande och vaknade upp helt vilsen (whats up with that liksom). Vi skulle ut och kika pÄ ett till hus. Den upplevelsen var sÄdÀr fÄr jag sÀga, men nu vet vi i alla fall vad vi inte vill ha, haha!


Det efter fick jag verkligen slÀpa mig till gymmet. Jag Àr sÄ himla pepp pÄ att gymma igen, jag har lÀngtat sÄ mycket de senaste tre veckorna i mitt ofrivilliga trÀningsuppehÄll och speciellt nu nÀr det Àntligen gÄtt sÄ lÄng tid efter operationen och jag kan trÀna abs igen, men som ni förstÄr hade jag verkligen ingen energi idag. Men ingenting hÀnder om man inte tar tag i det, sÄ jag tvingade ivÀg mig (efter mÄnga om och men!). Man har sÄna dagar ibland och det Àr helt okej! 

Gick loss med ett axel och ryggpass, och avslutade med lite mage. Det gick sÄ himla dÄligt haha. Det finns ingenting kvar dÀrinne! MÄste verkligen sÀtta ihop ett bra magpass som trÀnar upp alla de olika musklerna i magen, eftersom de har gÄtt in pÄ nio olika stÀllen, det Àr ju inte en enda muskel dÀr inne som kan sammarbeta just nu haha. 

Nu ska jag trycka i mig fyra avokado toasts, dricka BCAA, klappa kaninen och sedan sova sova sova sova gud vad jag lÀngtar! Oh, jag mÄste komma ihÄg att visa er vÄra nya och helt brutala sÀng haha. Den hÀr helt galen, jag mÄste klÀttra för att komma upp i den. Tjingeling!