FREDAGSLISTAN

Vad hände förra fredagen? Jag vaknade upp superlycklig efter mitt möte med Tokio Hotel dagen innan och känslorna efter min fantastiska semester i London med mitt hjärta. Känslorna slog snabbt om under dagen då jag befann mig mitt i terrorattacken. 

Vad är det roligaste som har hänt under veckan som varit? Att vi gjorde en utflykt på jobbet och åt lunch på Max, hahahah! 

Dagens fredagshumör? Fredagshumör hade jag igår eftersom idag är ju som en extra lördag! Så idag är jag bara avslappnad för nu är jag ju redan ledig!

Bästa fredagsmaten? Vad som helst med bearnaise! Fast idag blir det nog en riswok min mamma bjuder på. 

Vad gör du helst ikväll? Ikväll ska jag hem till min familj och fira min och mina föräldrars födelsedagar. Så ikväll vill jag helst krama min familj!

Hur ser den ultimata fredagen ut? Typ som idag, skulle jag vilja säga. Så lite som möjligt att göra.

Vilken drink ska man dricka ikväll? Jag ska dricka lite BCAA som vanligt tror jag. Det är min fredagsdrink haha. 

Vilken är den bästa fredagslåten? AAAAH TELL YOU WHAT I WANT WHAT I REALLY REALLY WANT I WANNA I WANNA I WANNA ZIGA ZIGA AH (måste vrålsjungas alltså!) (återanvänder den här från tidigare lista)

Vad är det bästa med fredagar? Känslan av att man vet att man har två dagar helt för sig själv framför sig!

Bästa outfiten en fredag? Avslappnad men party?

Vem äter du helst middag med ikväll? Med min familj. Saknar de så mycket!

Vad ska du göra imorgon? Imorgon ska jag städa lite och sen ska jag äta middag med Mr Handsome och hans familj som kommer på besök över helgen, så himla mysigt!

Och på söndag? Då ska vi äntligen äntligen äntligen äntligen tömma källarförrådet! Efter att ha bott här i lite mer än ett år ska vi äntligen slänga allt som de förra lägenhetsägarna lämnade kvar här helt oförberett. Tvi!