FOR YOUR HAIR: MARIA NILA

Jag har ett tag provat de hÀr hÄrprodukterna frÄn Maria Nila! Först dÄ jag fick hem de och började anvÀnda de sÄ mÄste jag sÀga att jag blev sÄ besviken. Hade hört sÄ himla mycket bra om produkterna, men de fungerade inte alls i mitt hÄr. Jag har som ni vet superlÄngt hÄr men det Àr ocksÄ vÀldigt tjockt. Jag tyckte inte att hÄret blev helt rent samt att jag alltid hade schamporester kvar i hÄret som jag upptÀckte först dÄ hÄret börjat torka. 

Men har man 2x 1000 ml hÄrprodukter hemma sÄ ger man ju inte bara upp. Man fÄr snÀllt ta smÀllen och anvÀnda upp produkterna! De luktar ju gott i alla fall, tÀnkte jag. Jag kÀnner mig lika rosa och fluffig som flaskorna tack vare den söta doften av granatÀpple i mitt hÄr. Mitt hÄr som nu Àven har vant sig vid det hÀr schampot och mÄr sÄ dÀr strÄlande bra precis som alla sa att hÄret skulle göra av Maria Nilas produkter. Summan av kardemumman Àr alltsÄ att jag vill rekomendera er dessa veganska och cruelty free:a produkterna till er och era hÄr. Finns förstÄs i andra dofter och till andra syften Àn mina rosa flaskor till fÀrgat hÄr!