FINALLY FRIYAY

Denna arbetsveckan har ju liksom förra bara varit fyra dagar, men det kĂ€nns inte alls sĂ„ tycker jag. Är helt slut. Har dock inte alls mĂ„tt sĂ„ bra i veckan sĂ„ jag antar det tagit en del pĂ„ krafterna. Idag har jag samma outfirre som jag hade förra fredagen, haha, upptĂ€ckte jag nu dĂ„ jag kikade pĂ„ mina fabolous spegelselfies jag tog nu pĂ„ morgonen. Det Ă€r dock en sjukt bekvĂ€m outfit sĂ„ jag förstĂ„r mig sjĂ€lv att det blev en repris!

I eftermiddag ska jag och Mr Handsome pĂ„ Ikea-date, hoho! Vi ska köpa en sĂ€ngstomme, jag lĂ€ngtar sĂ„ himla mycket haha. Ska bli sĂ„ fint och frĂ€scht i sovrummet och fĂ„ bort alla lakan och madrasser frĂ„n all fluffig kaninpĂ€ls! Och sĂ„ ska vi Ă€ntligen köpa tavelramar! Vi har sĂ„ mycket prints och posters som borde upp pĂ„ vĂ€ggarna, sĂ„ nu ett Ă„r och tre mĂ„nader efter att vi flyttade in i denna lĂ€genheten sĂ„ Ă€r det pĂ„ tiden att vi fĂ„r upp tavlorna innan vi flyttar hĂ€rifrĂ„n igen, haha! Och som ni vet sĂ„ lĂ€mnar man Ă€ven Ikea med nya vĂ€rmeljus, lite fler glas och nĂ„n fĂ„nig vĂ€xt!Â