BACK TO REALITY

Åh vĂ„ren alltsĂ„ <3 SĂ„ jĂ€vla mysigt att klĂ€ pĂ„ sig en gullig klĂ€nning, sneakers och skinnjackan. Framförallt att slippa vantar. Det Ă€r bĂ€sta kĂ€nslan. DĂ€refter kommer att Ă„ka buss med solbrillor pĂ„, för sĂ„ cool Ă€r jag!

 Nu Àr jag pÄ jobbet. Det Àr en mycket konstig kÀnsla för jag har verkligen inte alls saknat jobbet. Jag Äkte pÄ semester utan att ha uppdaterat mitt nya lösenord i mejlappen pÄ telefonen och har varit totalt out of office. Ofta Àr jag out of office fast jobbar frÄn telefonen i alla fall. 

Min semestervecka har verkligen varit sÄ lÄngsam, lugn, mysig och behaglig (om man bortser frÄn fredagen vilket jag tÀnker göra frÄn och med nu, punkt slut). Tiden har liksom stÄtt stilla, det har varit sÄ skönt! Trodde inte alls det skulle bli sÄ eftersom vÄra dagar var ganska uppbokade med en hel del tider att passa, men guu' sÄ skönt det har varit! HÄll utkik om ni Àr intresserade sÄ kommer jag slÀnga ipp lite inlÀgg sÄ smÄningom frÄn resan! Nu jobb!