AND WHEN I LOSE MYSELF I THINK OF YOU

Det Àr sÄ konstigt för trots min högkÀnslighet sÄ har jag sÄ himla svÄrt att prata om och beskriva mina kÀnslor. Som vanligt vet jag inte hur jag ska börja det hÀr inlÀgget dÀr jag tÀnkte berÀtta om nÀr dagen som jag drömt om i elva Är Àntligen kom. Förutom att sÀga att det gör mig sÄ himla lycklig!

Det finns sÄ mycket bra musik dÀr ute och det finns sÄ mÄnga bra artister och band. JÀttemÄnga! Jag Àlskar sÄ mÄnga band och artister och lÄtar och skivor. Men ingen har berört mig sÄ som de hÀr killarna. De var mitt allt. De Àr mitt allt. De var mina bÀsta vÀnner under sÄ mÄnga Är, och de var min stora tröst och glÀdje i livet, deras musik och deras kÀrlek till fansen fick mig att vilja leva. Tack vare det hÀr bandet har jag lÀrt kÀnna sÄ mÄnga fina mÀnniskor som jag Àn idag har i min nÀrhet. De har vÀxt i sig sjÀlva och i sin musik och jag med dem. Jag Àr sÄ stolt över dem och sÄ tacksam för allt. 

SÄ fort jag fick reda pÄ att man kunde uppdatera sin biljett till en VIP biljett sÄ gjorde jag det utan att tveka. Mellan det datumet och den dÀr torsdagen i början av april har jag kÀnt fjÀrilar i magen, en viss tveksamhet och en nervositet som inte gÄr att beskriva. SÄ himla overkligt det kÀndes. Hur skulle jag reagera nÀr jag vÀl var sÄ nÀra att jag skulle kunna peta pÄ dem om jag ville? Det Àr ju en viss skillnad pÄ att se sina idoler pÄ en scen och att stÄ öga mot öga med dem. Men vÀl dÀr i armarna pÄ mina fina killar sÄ kÀndes det inte alls nervöst, inte alls konstigt, inte alls lÀskigt eller det minsta overkligt. Det kÀndes bara sÄ himla rÀtt. 

 
Har ni fĂ„tt chansen att möta era idoler nĂ„gon gĂ„ng? Hur kĂ€nde ni?Â