VÅR LÖRDAG

Vid klockan elva idag for vi ivÀg pÄ Àventyr! Vi skulle möta upp min familj och gÄ pÄ öppet hus pÄ min pappas jobb!

DÀr hÀlsade vi pÄ pappa i hans verkstad och kikade sedan runt i alla andra! Jag vart mest avundsjuk pÄ deras lagersystem, önskar att jag hade ett sÄnt bra pÄ mitt lager!

Vi fick popcorn och dÄ blev vi jÀtteglada förstÄs! Bilden har jag stulit frÄn lillasyster ^^

Trots popcorn sÄ var vi hungriga nÀr vi vara klara dÀr, sÄ vi Ät lite lunch pÄ Max eftersom nÀsta uppdrag var att handla mat. Och det vill man ju inte göra hungrig.

Innan mataffÀren tog vi dock en tur hit för att reka lite. Vi funderar pÄ att skaffa oss ett litet sÀllskap kanske!
 
NÀr vi sedan kom hem fick jag Àntligen gÄ till gymmet! Som jag lÀngtat! Har haft uppehÄll sedan i tisdags, och jag körde igenom ett ganska bra arm och abs-pass tycker jag.
 
Och nu Àr jag helt slut sÄ jag har myst ner mig framför Netflix. Det Àr dokumentÀr dags. BerÀttar senare för er om jag gillar den eller inte ^^
#1 - - Anonym:

Hej igen Bunny lider du ocksÄ av Ängest , har sjÀlv samma det Àr inte roligt snarare oroligt , men du Àr fortfarande den vackraste tjejen som finns