SO EXCITED

Jag Àr sÄ himla pepp den hÀr mÄndagen! Det kÀnns som att min höst börjar nu! Nu Àr IFA och Berlin avklarat, nu kan jag se fram emot nya saker! Jag ser fram emot att börja gymma igen dÄ jag haft ett uppehÄll i tolv dagar nu. SÄklart blir det lite bootybuilding redan ikvÀll. Jag Àr sÄ excited men ska försöka koncentrera mig med lÄga vikter och mÄnga repetitioner och inte gÄ all in pÄ en gÄng. 

Jag ser ocksÄ fram emot en ny danstermin. Ska Àntligen ta upp poledancen igen bÄde hemma och pÄ dansskolan, och jag ska fortsÀtta med street och hiphop. Jag och mr Handsome har Àven pratat en del om att gÄ och klÀttra ihop nu i höst vilket kÀnns spÀnnande. Han Àr superduktig och jag skulle gÀrna vilja lÀra mig det!
 
Jag har planer pÄ att kanske tatuera mig igen i höst, och jag har massa planer för lÀgenheten som jag kÀnner att jag har tid att ta tag i igen. Rent allmÀnt blir jag sÄ himla pepp av hösten! Ser fram emot att spendera kvÀllarna framför skrÀckfilmer och skrÀckserier, att pyssla med Halloween-outfiten och att allting blir sÄ mörkt igen. Och sen nÀr Halloween Àr över sÄ tar julpeppen över. Best of times!
#1 - - milina.blogg.se:

Du har mycket att se fram emot mÀrker jag! SjÀlv har jag bara Ängest över att det börjar bli höst haha..

Svar: Åh vad jobbigt :( Hoppas att det inte blir hur jobbigt som helst!
Bunny