OPLANERAD VILODAG

Hej darlings! Hur har ni haft det idag? Jag har haft en helt ok onsdag. Lite paff över att det bara Àr onsdag dock, det kÀnns som att veckan har varat hur lÀnge som helst! Det stod Girly Hiphop pÄ schemat efter jobbet idag, men det blev inte sÄ.  
 
Det hÀnde nÀmligen en helt galen grej pÄ bussresan hem frÄn jobbet! Fast egentligen en vanlig grej. Busschafförerna kör som galningar hÀr i stan, och helt plötsligt pÄ resan hem sÄ tvÀrnitar chaffören i full hastiget vilket resulterar i att folk faller omkull i bussen, och jag som satt ner Äkte in med huvudet före i stolen framför mig. Det gick sÄ sjukt fort och gjorde sÄ sjukt ont och jag fick panik pÄ en gÄng för jag kunde inte kÀnna mina tÀnder och tÀnkte bara nÀ nu ramlade mina framtÀnder ut! KÀnner försiktigt med handen pÄ överlÀppen och ser att jag blöder och övertygades om att tÀnderna ramlat ut! Men det hade de inte. Min lÀpp Àr jÀttesvullen och jag orkade bara inte ge mig ut till dansen igen. SÄ jag strechade en massa hÀr hemma vilket nog egentligen var rÀtt bra eftersom jag har sÄ ont i hela kroppen,och har nu myst ner mig i soffan. Helt ok kvÀll ÀndÄ!
 
#1 - - Abra:

The fuck?! MÄste ju fÄ tillbaka pÄ försÀkring nÀr sÄdant intrÀffar?!
Hoppas smÀrtan och lÀppen gÄr ner! Usch vad obehagligt.

Svar: Vet inte hur sÄnt funkar? Det hÀr Àr liksom vardagsmat nÀr man Äker de strÀckorna jag Äker.... Otur var att jag satt uppslukad av trailern till nya "Harry Potter" filmen och för en gÄngs skull inte hade koll pÄ min omgivning :O
Bunny

#2 - - Mirano:

Men shit, jag hoppas att du inte fick en hjÀrnskakning pÄ köpet? Och att svullnaden i lÀppen gÄr ner snabbt sÄklart. :o

Svar: Nej nej, det var inte sÄ farligt! Idag mÄr jag prima ballerina! ^^
Bunny