✹ EN TILL HÖSTLISTA ✹

Beskriv din höst med tre ord?
Stearinljus, knÀstrumpor och filmmarathon.

Vad Àr det bÀsta/sÀmsta med hösten?
Det brandgula ljuset frÄn höstsolen, höstlöven, outfits i form av lager pÄ lager och allt té man kan dricka Àr det bÀsta med hösten. BlÄst ihop med regn och att mÄnga verkar bli sÄ deppiga pÄ hösten Àr det sÀmsta. 

Hur höstmyser du?
Först gÄr jag pÄ lÄnga promenader i höstsolen med min snygging, sen kryper jag ihop med en filt i soffan och ser en halv eller helbra skrÀckfilm.

Hur ser din höstoutfit ut?
En klÀnning med halvpolo i svart/grÄ/vinröd/puderrosa, mina overknee boots, en varm och fluffig halsduk, skinnjacka och gÀrna en fin liten hatt om jag hittar en som inte innehÄller ull andra djursaker!

Vad har du pÄ TO-DO listan just nu?
x Videoblogga!
x LÀra mig klÀttra.
x Planera Halloween-outfit(!)
x Se minst en skrÀckfilm varje helg

BÀsta musiken för regniga dagar?
Nine Inch Nails och Depeche Mode!

Vilka serier rekommenderar du att följa? Eller kanske nÄgon sevÀrd film?
OMG - vi har precis börjat titta pÄ Orphan Black, den Àr sÄ spÀnnande sÄ jag kan inte behÀrska mig! Jag tÀnker pÄ den nÀstan hela tiden! Annars; The Returned, Salem och sÄklart American Horror Story. Men jag vet dock inte vart man lagligt kan följa alla dessa serier? NÄn som vet?

Vad Àr den höstigaste matrÀtten?
Paj och soppor!

Var hÀnger du helst under helgen?
Hemma i min soffa.

Har du nÄgon inplanerad resa för den nÀrmaste framtiden?
Nej, sÄ himla skönt haha!

Hur förbereder du dig för vintern?
Köper nya och framför allt varma boots, och hÀnger fram vinterjackan för att se sÄ att den fortfarande passar!

#1 - - Lowa - Foto och Illustration:

Vilken hÀrlig lista! Jag Àlskar hösten :D

Svar: Jag med verkligen! ^^
Bunny

#2 - - Hanna:

ÅÄ vad mysig lista! FÄr man lÄna? :)

Svar: SĂ„klart! ^^
Bunny

#3 - - Miss Baby Peaches:

Jisses vilka hÀrliga bilder!

Svar: Bilderna Àr frÄn Weheartit. Fastnar dÀr i timmar!!
Bunny

#4 - - Angelica:

vilka mysiga o inspirerande höstbilder!(:

Svar: Eller hur! ^^
Bunny

#5 - - Mirano:

Jag trodde att The Returned fanns pÄ Netflix? Annars kanske nÄgon av serierna finns att kolla pÄ via HBO Nordic.

Svar: Ja det gör den! Formulerade mig kanske lite tokigt, syftade mest de som inte finns att tillgÄ pÄ streaming tjÀnster, tÀnker framför allt de tvÄ senaste sÀsongerna av AHS :(
Bunny