WE SUCK YOUNG BLOOD


Amen alltsÄ det Àr ju supersvÄrt att ta selfies som vampyr. Mina Àr sÄ smÄ sÄ de syns knappt om man inte ser jÀtteglad ut men det kÀnns inte sÄ vampyrigt. Man ser ju hellöjlig ut nÀr man ska visa sina tÀnder och om man inte visar, ah dÄ sÄg vi ju ut som vanligt, haha! Anyways sÄ blev det lite Halloween igÄr i alla fall! Vi gick hem till vÄra vÀnner pÄ förfest och sen gick vi ut pÄ en bar hÀr i stan.

DĂ€r var Halloween dekorerat (A hade jobbat med det hela dagen) och jĂ€ttemĂ„nga kom utklĂ€dda och hade lagt ner mycket tid pĂ„ sina outfits! Vi (lĂ€s jag) orkade inte greja med Frankensteins Bride outfit (vilket var tur för det var en annan Frankensteins Bride pĂ„ festen) men jag Ă€r jĂ€tteglad att vi hittade vĂ„ra vampyrtĂ€nder! Jag rotade fram en gamal babydoll dress i grov spets dĂ€r magen fick bra plats utan att göra ont eller vara obekvĂ€mt. Det blev dock en ganska kort kvĂ€ll, vi var hemma innan tolv men mer orkade jag inte med.Â