JAG FICK EN PRESENT!

Idag har jag varit hemifrÄn! AlltsÄ en lÀngre stund Àn vad det tar att promenera ner till Ica hÀr nedanför! Jag var pÄ vÄrdcentralen för att kolla mina sÄr och plocka lite agraffer (metall-clips som man fÄr istÀllet för stygn, det ser ut som smÄ hÀftklamrar), och allt sÄg bra ut! Vi tog ut fem agraffer men lÀt fyra sitta kvar pÄ det största sÄret, "vi vill ju inte att det ska öppna sig" - eeeeh nÀ!!

Anyways, hittade ett jÀtte stort och fint paket i brunt papper i brevlÄdan, adresserat till mig! Sprang det fortaste jag kunde för att packa upp det! Finaste "svÀrmor" har skickat en present till mig, titta sÄ fint! 
 

En poster-mĂ„larbok, med stora och tjocka blad! Vill köpa fina tuschpennor att fĂ€rglĂ€gga med sĂ„ blir det nog fantastiska bilder! JĂ€tte fin present att fĂ„ dĂ„ man börjar bli enormt sprallig i kroppen av att bara ligga hemma! MĂ„lar i den redan.Â