FAVORITER JUST NU:

MATRÄTT: Pizza! Vi lagade ju det för nĂ„gon vecka sedan och dĂ€refter har jag inte kunnat sluta tĂ€nka pĂ„ det... Blir nog pizza till helgen igen! 

SMINKPRODUKT: Ett torrt lÀppstift frÄn Body Shop som Àr bara lite mörkare Àn min egen lÀppfÀrg, och som hÄret inte fastnar i dÄ det virvlar i vinden!

DESSERT: Kladdkaka pga kladdkakans dag igÄr, nom nom nom.

PROGRAM PÅ TV: Jag streamar helst SĂ„ Mycket BĂ€ttre just nu. 

KLÄDSTIL I HÖST: Vackra klĂ€nningar i spets eller sammet och höga stövlar!

DRINK: Chai-té? Hahaha jag dricker ju sÄ sÀllan alkohol... 

HÅRSTIL: Nu Ă€r det mest bara plattat och fĂ„ undan hĂ„ret frĂ„n ansiktet med en liten toffs dĂ€r bak som gĂ€ller. Det Ă€r för lĂ„ngt för att locka och greja nu pĂ„ vintern för det hĂ„ller inte i blĂ„sten och regnet. 

APP: We Heart It <3

SMINK MÄRKE: Uhm.... uhm... kan inget om sĂ„nt haha. 

WEBBSIDA ATT SHOPPA PÅ: Asos - jag Ă€lskar Asos om hösten och vintern. Har ett roligt paket att hĂ€mta dĂ€rifrĂ„n idag faktiskt!

SNACK: Förevigt riskaka med antingen jordnötssmör eller nöt-creme. Eller bÄda tvÄ samtidigt. 

MATRÄTT ATT LAGA: Tomatsoppa! Snabbt och lĂ€tt och jag fĂ„r anvĂ€nda min mixer, moahaha. 

CHEAT DAY RÄTT: Vegetariska vĂ„rrullar med ris och jordnötssĂ„s! 

PÅ INSTAGRAM: Den hĂ€r lilla kaninens Instagram, haha! 

ACCESSOAR: Halsband! Köpte tvÄ nya pÄ Indiska igÄr, ni ska fÄ se dem sen (sÄ svÄrt att fota saker mitt i mörka vintern!)

STAD: Tycker alltid vÀldigt mycket om Göteborg, det Àr en mysig stad. 

SÄTT ATT SPENDERA KVÄLLEN: PĂ„ golvet med min mysiga lilla kanin <3