EN FIN KVÄLL

Igår förvanlades vår lobby och vårt café till ett litet disco! Det bjöds på dryck och snacks och det var nice. Inne i matsalen bjöds det på små mini hamburgare! Supergoda men jag som inte kan äta bröd hade önskat kanske lite mer tillbehör än ett salladsblad och några skivor lök. Nåja! Tack Sony!

Efter AWn tuffade jag in till stan och promenrade till en pub där Mr Handsome, bästisen och några fler hängde. Dags för sista kramen innan USA flytten. Det blev två kramar, och en klump i halsen när jag gick därifrån efter en timme. Så trist när alla man tycker om flyttar ifrån en!

Jag gick hem och busade och gosade med kaninen. Han satt modell till mitt julkortspyssel, och så delade vi på äpple. Så fint man kan dela snacks med sitt lilla gosedjur! 

Det var min onsdagskväll som kändes som en torsdag,
men det är ok nu får jag uppleva ytterligare en torsdag denna veckan! Fredagslängtan <3